skyforyou
skyforyou

skyforyou

فروش ملک

اطلاعات ملک

نوع فایل: فروشی                   نوع ملک:اپارتمان                 نوع سند: قولنامه با کد رهگیری


مشخصات ملک

استان البرز                           شهر:سراسیاب                   منطقه:سراسیاب

متراژ:  72                             طبقه: 4                              اتاق: 2

جهت:جنوبی                          سال ساخت:5                    نما: سنگ 

 

تجهیزات

اب :دارد تفکیکی               بر:ق کنتور جدا دارد                      گاز: کنتور جدا دارد            

موکت: دارد                      ابگرمکن: دارد                             کولر :دارد

انباری: دارد                      کمددیواری: دارد                          تراس: دارد                

راه پله:مجاز                       هود:دارد                                  سرویس:دارد


توضیحات

اپارتما 72 متری با راه پله مجاز  اب اشتراکی برق وگاز اختصاصی موکت کرده انباری کولر ابگرمکن و اشپزخانه اپن سرویس بهداشتی ایرانی کامل با گچبری وکمد دیواری و هود  وطبقه های تک واحدی  جهت جنوبی  وبسیار خوش نقشه با نور گیری بسیار عالی محیطی ارام واقع درخیابان امام خمینی


متری 8500000 ریال که واقعا قیمت مناسب است و15 میلیون رهن می رود.

 درصورت تمایل باتلفن اقای هدایتی املاک امید تماس بگیرید:

09126642774

صلوات حضرت فاطمه (س)

    اللهم صل علی فاطمه وابیها و بعلها وبنیها وسر المستودع فیها

                             بعددما احاط به علمک    

خدا

بارالها چه خوبی و مهربان  چون مادری مرا به اغوشت میگیری و دوستم داری نمیدانم لایق دوست داشتنت هستم  مهربانا  بدیها کردم و مهربانیها بر حقم کردی بنده شرمسار توام  بارها توبه کردم و شکستم بارها بیمار شدم نازم را خریدی چه کسی یاری به زیبایی تودارد نا امیدیم را امید دادی   دعاهایم را استجاب نمودی  وهر انچه دارم  تو به من عنایت کردی انچه ندارم از بیلیاقتی خویش است  بار تعالی سپاس تورا برای افتابت و مهتابت و اسمانت ... وسپاس تورا  برای بازتاب نفسم  که نفسم به اذن شماست خدای من ...خدای من*پروردگارمن *بار تعالی من دوووووووووووووستت دارم